به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون تا پایان سال ۱۴۰۳ می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ، سعید کاشفی رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون تا پایان سال ۱۴۰۳ می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

، سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) برای ثبت‌نام و دریافت زمین رایگان تا پایان سال ۱۴۰۳ مهلت دارند.

وی با اعلام این خبر افزود: بر اساس بند چ تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به‌صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این خانوارها می‌بایست تاریخ تولد حداقل چهار فرزند آن‌ها از اول فروردین‌ماه ۱۳۸۳ به بعد باشد گفت: مردم عزیز شهرستان تیران و کرون که چهار فرزند و بیشتر (زیر ۲۰ سال) دارند در صورت دارا بودن شرایط لازم، می‌توانند جهت دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین با در نظر گرفتن ضوابط و همچنین صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بالمناصفه فی‌مابین پدر و مادر صورت می‌گیرد.

کاشفی با اشاره به اولویت خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در تحویل زمین، اظهار کرد: تاکنون ۴۸۹ متقاضی موضوع «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چهار فرزند زیر بیست سال» در شهرستان تیران و کرون، در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن نام‌نویسی کردند که تخصیص زمین برای بخشی از آن‌ها در شهرهای تیران و رضوانشهر انجام و برای مابقی خانواده‌های شهری و روستایی نیز بر اساس اراضی الحاق شده به محدوده شهرها و روستاهای شهرستان در سال ۱۴۰۳ صورت خواهد پذیرفت.