به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: سارق داخل خودروهای پارک شده در حاشیه منطقه زاینده رود، با اعتراف به ۳۳ فقره سرقت دستگیر شد. سرهنگ حسین تُرکیان  بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروی آنها در برخی از مناطق حاشیه ای زاینده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: سارق داخل خودروهای پارک شده در حاشیه منطقه زاینده رود، با اعتراف به ۳۳ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ حسین تُرکیان  بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودروی آنها در برخی از مناطق حاشیه ای زاینده رود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس مشخص شد سارق به صورت پیاده  در حاشیه زاینده رود تردد کرده و اقدام به سرقت از داخل خودرو های پارک شده می کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: تحقیقات کارآگاهان در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از  واحد های گشت انتظامی موفق به شناسایی سارق شده و متهم را در یک عملیات ضربتی و کاملا هماهنگ دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود زمانی که با مدارک و مستندات خاص کارآگاهان پلیس روبه رو شد لب به اعتراف گشود و به ۳۳ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه نظیر هندزفری ، پاور بانک ، تعدادی ادکلن و عطر ، تعدادی عینک ، کیف عینک ، فلش مموری ، شارژر خودروئی موبایل و اقلامی دیگر کشف شد