به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی اصفهان تامین نشده است. حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای قضائی استان اصفهان که به میزبانی پزشکی قانونی برگزار شد با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اظهار داشت: ساختمان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی اصفهان تامین نشده است.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای قضائی استان اصفهان که به میزبانی پزشکی قانونی برگزار شد با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اظهار داشت: ساختمان پزشکی قانونی استان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت عمرانی داشته است اما پس از پیگیری‌های زیاد همچنان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تأمین نشده است و کارکنان این سازمان در فضایی بسیار نامناسب به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انسجام و همپوشانی سه قوه، اظهار داشت: نظر به دستورات مؤکد رئیس قوه قضائیه، دادگستری استان، با نگاهی تعاملی نسبت به مجمع نمایندگان مجلس در استان و دولت محترم، همواره در عمل حمایت از برنامه‌ها، ایده‌ها و اقدامات دولت مردمی و انقلابی را وظیفه خود دانسته و همواره به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: انتظار می‌رود این نگاه حمایتی از سوی سازمان برنامه و بودجه نیز به شکل متقابل به دستگاه قضائی استان وجود داشته باشد.

رئیس شورای قضائی استان ادامه داد: برطرف کردن نیازهای اعتباری و فضای اداری دستگاه قضائی از محل بودجه عمومی می‌باشد اما متأسفانه علی‌رغم جلسات و مصوبات مختلف و موافقت استانداری در خصوص مشکلات عدیده دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان اصفهان هیچ اقدام مؤثری انجام نگرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اظهار داشت: ساختمان پزشکی قانونی استان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت عمرانی داشته است اما پس از پیگیری‌های زیاد همچنان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تأمین نشده است و کارکنان این سازمان در فضایی بسیار نامناسب به مردم خدمات رسانی می‌کنند

جعفری تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی اصفهان، هر زمان لازم بوده هر چه که داشتند تقدیم انقلاب نمودند و این وضعیت اسفبار برخی ساختمان‌های دستگاه قضائی استان به هیچ وجه در شأن این مردم نیست و مسئولان باید فراتر از حرف و قول، گام‌های مؤثری در رفع مشکلات بردارند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان عنوان کرد: با دستور ریاست محترم قوه قضائیه، قرارگاهی در سطح قوه با عنوان «قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله)» تشکیل شد و کارگروه‌های این قرارگاه در استان اصفهان نیز فعال شدند که با توجه به امکاناتی که در اختیار بوده تلاش قابل توجهی داشته‌اند اما عمل کامل به فرامین معظم‌له مستلزم برطرف شدن نیازهای دستگاه قضا و همکاری مؤثر دولت محترم است.

شایان ذکر است در این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه و همچنین جمع‌بندی اقدامات کارگروه‌های قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری پرداختند.