به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق ۳۹۴ خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط آتش‌نشانان خبر داد. امید باقری با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته ۲۶۵ عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی و تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی امدادرسانی شد که […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق ۳۹۴ خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط آتش‌نشانان خبر داد.

امید باقری با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته ۲۶۵ عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی و تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی امدادرسانی شد که ۱۰۶ مورد آنها حریق و آتش سوزی و ۱۵۹ مورد حوادث و خدمات ایمنی بوده است.

وی یکی از شاخص‌ترین آتش‌سوزی‌های هفته گذشته را حریق وسایل نقلیه با فراوانی ۱۱ مورد دانست و افزود: تمام حریق‌های صورت گرفته در سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی دقیق و گزارش علت آن‌ها تهیه و تحلیل درباره مربوطه انجام و آرشیو می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۶۲ مورد حریق وسیله نقلیه انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۹۴ مورد حریق خودرو به این سازمان گزارش شده است که نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی لازم را انجام دادند.

باقری ادامه داد: بر مبنای گزارش کارشناسان متخصص سازمان آتش‌نشانی در زمینه علت‌یابی حریق خودرو، از بین ۶۶۲ مورد حریق خودرو در سال ۱۴۰۱، ۳۰۲ مورد مرتبط با اتصالی برق خودرو و ۲۲۸ مورد مربوط به نشت بنزین بوده است.