به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر عامل آبفای استان اصفهان از اصلاح و توسعه بیش از ۱۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای شهرستان فریدونشهر خبر داد. حسین اکبریان با بیان اینکه ۳۷ روستا از ۸۴ روستای شهرستان فریدونشهر تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارد، گفت: در سال جاری اصلاح شبکه توزیع آب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر عامل آبفای استان اصفهان از اصلاح و توسعه بیش از ۱۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای شهرستان فریدونشهر خبر داد.

حسین اکبریان با بیان اینکه ۳۷ روستا از ۸۴ روستای شهرستان فریدونشهر تحت پوشش خدمات آبفا قرار دارد، گفت: در سال جاری اصلاح شبکه توزیع آب به طول۴ هزار متر در روستای اسلام آباد و در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی، بیش از ۳ هزار متر در روستای سیبک با مشارکت دهیاری ، ۲۱۰۰ متر روستای مکدین علیا، ۸۰۰ متر در شهر برف انبار و ۵۰۰متر در روستاهای سروشجان و بزمه و همچنین ۱۷۰۰ متر توسعه شبکه توزیع آب در شهرهای فریدونشهر و برف انبار انجام شده است.

وی همچنین از احداث دو مخزن در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای مزرعه سیب و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای سکان با هدف آبرسانی پایدار به مردم منطقه احداث شده است.

اکبریان در ادامه از اصلاح ۱۰۶ فقره انشعاب آب روستای اسلام آباد در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی خبر داد و افزود: ۳۷۰ فقره انشعاب آب جدید در این شهرستان نصب شده و ۴۰۰ فقره کنتور خراب نیز با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب تعویض شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین نصب شیرهای تخلیه هوای خط انتقال روستای نهضت آباد، نصب دو دستگاه فلوتر رادیویی و نصب و سرویس ۵ دستگاه فلوتر مکانیکی بر روی مخازن و به روز رسانی اطلاعات لایه های GIS تاسیسات آب و فاضلاب را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان فریدونشهر برشمرد.