به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اصلاح و بازسازی کلکتور فاضلاب خیابان شهیدان کاظمی به قطر ۱۴۰۰ میلی متر در سال جاری خبر داد. حسین اکبریان با اشاره به اهمیت اصلاح و بازسازی کلکتور فاضلاب خیابان شهیدان کاظمی گفت: کلکتور فاضلاب قطر ۱۴۰۰ میلی متر خیابان شهیدان کاظمی به دلیل قدمت بالای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اصلاح و بازسازی کلکتور فاضلاب خیابان شهیدان کاظمی به قطر ۱۴۰۰ میلی متر در سال جاری خبر داد.

حسین اکبریان با اشاره به اهمیت اصلاح و بازسازی کلکتور فاضلاب خیابان شهیدان کاظمی گفت: کلکتور فاضلاب قطر ۱۴۰۰ میلی متر خیابان شهیدان کاظمی به دلیل قدمت بالای ۵۵ سال دچار فرسودگی شده وموجب وقوع حوادث متعددشبکه فاضلاب در این منطقه می گردد.

وی افزود : بر اساس برآوردهای صورت گرفته، حجم انتقال فاضلاب از طریق کلکتور واقع در خیابان شهیدان کاظمی به تصفیه خانه فاضلاب شمال، بیش از ۱۵۰۰ لیتر در ثانیه است، بنابراین بازسازی این بخش از شبکه فاضلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه طول کلکتور فرسوده شبکه فاضلاب در این خیابان هزار و ۷۰۰ متر است اظهار داشت: در سالهای گذشته به دلیل محدودیت منابع مالی ۶۰۰ متراز این شبکه اصلاح و بازسازی شدولی از بهمن ماه سال گذشته عملیات اصلاح و بازسازی این شبکه به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفت.

اکبریان اعلام کرد: پیش بینی می شود که عملیات اصلاح و بازسازی ۹۰۰ متر باقی مانده از کلکتور فرسوده شبکه فاضلاب خیابان شهیدان کاظمی به رغم جریان بالای فاضلاب در این شبکه تا مرداد ماه سال جاری تکمیل شود، این در حالیست که هزینه این عملیات بیش از ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: فاضلاب ساکنان بخش هایی از ساکنان مناطق ۳ و۵ اصفهان ومنطقه خمینی شهر که بیش از۴۰۰ هزار نفر هستند از طریق این کلکتور به تصفیه خانه شمال انتقال می یابد.