به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی از آمادگی کشورمان برای میزبانی اصفهان به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی خبر داد. محمد مهدی اسماعیلی که برای شرکت در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه سفر کرده است […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی از آمادگی کشورمان برای میزبانی اصفهان به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی خبر داد.

محمد مهدی اسماعیلی که برای شرکت در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه سفر کرده است با طاها ایهان رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی (ICYF ) دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: نسبت به توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی با مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی اعلام آمادگی می کنیم و این همکاری ها شایسته است در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری گسترش یابد.

وی با اشاره به جایگاه تاریخی اصفهان، درخواست کاندیداتوری این شهر به‌ عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی ۲۰۲۳ که پیش از این طی مکاتبه رسمی وزیر ورزش و جوانان مطرح شده بود را مورد تاکید قرار داد و همچنین درخصوص تاسیس دبیرخانه سفیران جوان کشورهای اسلامی در ایران اعلام آمادگی کرد.

طاها ایهان نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارشی از فعالیت این مجمع ارائه کرد و گفت: از برگزاری جشنواره جوانان کشورهای اسلامی در ایران استقبال می کنیم.

گفتنی است؛ دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی ۲۹ و ۳۰ مهرماه در استانبول برپاست.