به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مخابرات منطقه اصفهان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، میزبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و جمعی از مسىئولین عالی رتبه این مجموعه شد. محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه دهناد نایب رئیس شرکت، دکتر فرقانی مشاور هیئت مدیره و مهندس شکوری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مخابرات منطقه اصفهان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، میزبان رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و جمعی از مسىئولین عالی رتبه این مجموعه شد.

محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به همراه دهناد نایب رئیس شرکت، دکتر فرقانی مشاور هیئت مدیره و مهندس شکوری معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با حضور در جلسه شورای معاونین مخابرات منطقه اصفهان از نزدیک در جریان روند عملکرد این منطقه مخابراتی قرار گرفتند و به تحلیل و بررسی مسائل جاری و آینده این مجموعه پرداختند.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در ابتدای این جلسه، ضمن عرض خوش آمد گویی به مهمانان و تبریک ایام الله دهه فجر، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه کرد و به تبیین مسائل و مشکلات پیش روی توسعه زیرساخت های مخابراتی استان پرداخت.

مباحث مربوط به توسعه، مسائل فنی، مشکلات مالی، چارت پیشنهادی مخابرات ایران و موضوعات نیروی انسانی، نحوه انجام امور در منطقه و ستاد، تفویض اختیارات به استان، تبیین استراتژی و راهبردهای منطقه و مشکلات موجود در حوزه های کاری مختلف از جمله مباحثی بود که در این جلسه توسط معاونین و مدیران مخابرات منطقه اصفهان ارائه شد.

گفتنی است، دکتر محمود زاده نیز در این جلسه ضمن استماع موضوعات و مسائل هریک از حوزه ها به سوالات و دغدغه های مطروحه پاسخ داد.