معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز طرح اسکان نوروزی استان اصفهان میزبان بیش از ۱۵۰هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده است. ، سید علی مدینه اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار […]

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز طرح اسکان نوروزی استان اصفهان میزبان بیش از ۱۵۰هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده است.

، سید علی مدینه اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: بیش از ۱۵۰هزار نفر تا کنون در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها و.. ساماندهی شده‌اند.

مدینه با اشاره به میزان اسکان مسافران در روز گذشته، افزود: در روز گذشته میزبان، قریب به ۴۲هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ستاد‌های اسکان در تمامی مناطق ۴۱گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.