به گزارش پیداگرنیوز، مدیرعامل آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان بیان کرد: اصفهان سرآمد ماساژ شهرهای کشور است. رسول تشیعی در خصوص تاریخچه ماساژگفت: در دانشگاه جندی‌شاپور یک رشته تحصیلی به نام دلک یا ماساژ ایرانی وجود داشت. سپس افراد با تجربه این رشته در حمام‌ها مشغول به کار شدند که به آنها صاحب علم دلک یا […]

به گزارش پیداگرنیوز، مدیرعامل آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان بیان کرد: اصفهان سرآمد ماساژ شهرهای کشور است.

رسول تشیعی در خصوص تاریخچه ماساژگفت: در دانشگاه جندی‌شاپور یک رشته تحصیلی به نام دلک یا ماساژ ایرانی وجود داشت. سپس افراد با تجربه این رشته در حمام‌ها مشغول به کار شدند که به آنها صاحب علم دلک یا «دلاک» می‌گفتند و چون این رشته از وضعیت دانشگاهی به‌صورت تجربی منتقل شد تا حدی پشتوانه علمی خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: یک محقق سوئدی با فراگیری شیوه دلک ایرانی آن را به سوئد برد و نخستین مدرسه ماساژ سوئد را پایه‌گذاری کرد که نام آن شیوه، «ماساژ سوئدی» شد.

تشیعی ادامه داد: آموزشگاه های ماساژ فنی و حرفه ای شرکت آرامش ایرانیان با نگاه به گسترش فرهنگ ماساژ سالم، اسلامی در راستای کارآفرینی برای نسل جـوان و افزایش هنر ماساژ در بین خانواده ها درسال ۱۳۹۳ با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفـه ای اقدام به برگزاری انواع سبک هـای تخصصـی و شغلــی مـاســـاژ کرده است .

مدیرعامل آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان گفت: در این مجتمع آموزشی علاوه بر آموزش صحیح ماساژ به هنرجویان فن بیان ، سخنوری، اعتماد به نفس و طریقه برخورد با مشتری نیز آموزش داده می شود.

وی بیان داشت: کاملترین دوره های آموزش ماساژ بر اساس استانداردهای بین المللی و داخلی از صفر تا  صد به هنویان در آموزشگاه های فنی و حرفه ای ماساژ ارمغان آرامش ایرانیان ارائه می شود.

تشیعی افزود: از سال ۹۳ تا کنون بیش از ۲۲۰۰ نفر در آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان دوره های آموزش ماساژ طبق پرتال فنی و حرفه ای استان اصفهان مجوز کسب کردند.

مدیرعامل آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان با بیان اینکه ماساژدرمانی از فنون درمانی قدیم است، گفت: ماساژ فواید بسیار زیادی برای بدن انسان دارد، به طوری‌که در یکی از احادیث به نقل از امام (ع)آمده که ایشان فرموده‌اند: اگر به من بگویند که کسی مرده و فوت کرده و با ماساژ زنده شده، من انکار نمی‌کنم.

وی در خصوص فواید ماساژ توضیح داد: در طول ماساژ مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ می ود و مویرگ هابازتر شده و جریان خون افزایش می یابد . و باعث بهبود عضلات و استخوان هایی که ضعف دارند ، می شود.

مدیرعامل آموزشگاه ارمغان آرامش ایرانیان گفت: ماساژ یکی از روش‌های پرطرفدار برای رفع خستگی، دردهای عضلانی و شادابی پوست است که شما می توانید با انتخاب هر کدام از انواع ماساژها ، خستگی را از بدنتان بیرون برانید و آرامش را به خود و یا کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

رسول تشیعی بیان کرد: شرکت آرامش ایرانیان در سال ۱۳۹۰ با تشکیل کمیته تخصصی و تحقیقات میدانی وسیع جهت شناسایی انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و کمپانی های معتبر آموزشی و ارائه دهنده ماساژ، پس از تهیه و تدوین طرح جامع ایجاد مراکز اسپا و ماساژ و با تاکید بر جنبه ریلکسشن، موفق به اخذ مجوز رسمی از مراجع ذیربط گردید و در حال حاضر خدمات منحصر به فرد خود را به علاقه مندان ارائه می نماید.