به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان با برگزاری اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی در حاشیه جایزه مصطفی، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش‌آموزی شد و به تعبیری می‌توان گفت که علم و کاربرد را به یک‌دیگر نزدیک‌تر کرد. محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان با برگزاری اولین رویداد ملی دانش‌آموزی هوش مصنوعی در حاشیه جایزه مصطفی، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش‌آموزی شد و به تعبیری می‌توان گفت که علم و کاربرد را به یک‌دیگر نزدیک‌تر کرد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: به لطف خدا و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص)، اصفهان میزبان جایزه بزرگ مصطفی است و ذیل این رویداد بزرگ، آموزش و پرورش اتفاقی ویژه را رقم زد که در آن دانش‌آموزان برای نخستین بار در کشور گرد هم آمدند و درخصوص موضوعاتی همچون هوش مصنوعی و پزشکی، هوش مصنوعی و صنعت، شهر هوشمند و… طرح‌های خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: استان اصفهان با این رویداد، پیشگام ترویج آموزش هوش مصنوعی در سطح دانش‌آموزی شد و به تعبیری می‌توان گفت که علم و کاربرد را به یک‌دیگر نزدیک‌تر کرد و خدا را شاکریم که به این واسطه، جایگاه هویت دینی و ملی در شخصیت دانش‌آموزان درحال افزایش است.

ابراهیمی بیان داشت: در سال تحصیلی جاری، با رویکرد توجه بیشتر به مدارس دولتی، نگاه ویژه‌ای به مسائل آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت و همچنین با ارائه آموزش‌های خانواده کاربردی به مسائل تربیتی مبتلابه خانواده‌ها خواهیم پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت، به دلیل عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی ماده ۲۸، نارسایی‌هایی در برخی مدارس داشتیم که اکثر آن‌ها برطرف شده است و موارد باقی‌مانده نیز تا پایان هفته رفع و رجوع می‌شود تا دانش‌آموزان در فضایی آرام به تحصیل بپردازند.