به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نتایج جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد و اصفهان پس از سال‌ها رتبه دوم کشور را کسب کرد که اقدامی بسیار مهم و بزرگ بوده است. ، محمدرضا ابراهیمی، در برنامه رادیویی سلام اصفهان  ضمن آغاز سال نو میلادی، اظهار داشت: در آستانه سالروز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نتایج جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد و اصفهان پس از سال‌ها رتبه دوم کشور را کسب کرد که اقدامی بسیار مهم و بزرگ بوده است.

، محمدرضا ابراهیمی، در برنامه رادیویی سلام اصفهان  ضمن آغاز سال نو میلادی، اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم و برای این موضوع برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم نظیر ویژه‌برنامه دختران حاج‌قاسم را به‌صورت همایش در گلستان شهدا برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ پویش عمو قاسم و اعزام به مرقد مطهر وی از جمله برنامه‌های است که در پیش گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی نیازمند پرداختن است و در آموزش و پرورش تمهیدات مختلفی برنامه‌ریزی‌شده تا سلوک و روش و منش این شهید بزرگوار میان دانش‌آموزان ترویج داده شود و آگاهی لازم برای کودکان و نوجوانان ایجاد شد.

ابراهیمی اذعان داشت: نتایج جشنواره جوان خوارزمی اعلام شد و اصفهان پس از سال‌ها رتبه دوم کشور را کسب کرد که اقدامی بسیار مهم و بزرگ بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: امتحانات دی‌ماه را در دستور کار داریم و باتوجه‌به غیرحضوری شدن مدارس در تعدادی از شهرها و شهرستان‌ها از جمله شهر اصفهان که موجب اختلالاتی در فرایند تعلیم و تربیت شد، اهتمام ویژه‌ای باید عموم مردم داشته باشیم تا این فرایند به نحو مطلوبی برگزار شود؛ امتحانات از هفته سوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

وی گفت: در سال‌های گذشته استخدام‌های را داشته‌ایم ازجمله سال جاری که دو مورد استخدام داشتیم و برای سال آینده مقرر است تا فراخوان استخدام از حوزه وزارت اعلام شود و امتحان به‌صورت جامع برگزار می‌شود به این معنی که آموزش ابتدایی، متوسطه و پرورشی یکجا آزمون خواهند داد و در انتخاب رشته موردنظر را انتخاب می‌کنند.

ابراهیمی ابراز داشت: سهمیه آزمون استخدامی ظرفیت قابل‌توجهی است و متعاقب آن را استان به همین صورت است و علاقه‌مندان به معلمی، مربی پرورشی، مشاوره، مربی بهداشت و مربی تربیت‌بدنی سایت آموزش و پرورش را رصد کنند تا از ثبت‌نام جا نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: منابع آزمون عمومی در سایت آموزش و پرورش و سایت سنجش موجود است و منابع اختصاصی هم متناسب با رشته شرکت‌کننده تعیین شده است و شرایط عمومی و اختصاصی هم به‌زودی اعلام می‌شود.