به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست و از استانداران سراسر کشور خواست مراقب اجرای صحیح وظایف اتحادیه‌ها باشند. در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار که پنجشنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرای جهادکشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس جمهور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست و از استانداران سراسر کشور خواست مراقب اجرای صحیح وظایف اتحادیه‌ها باشند.

در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار که پنجشنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرای جهادکشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات انجام شده برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم ارائه کردند.

در این جلسه رئیس جمهور نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست و از استانداران سراسر کشور خواست مراقب اجرای صحیح وظایف اتحادیه‌ها باشند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم گفت: دستگاه‌های مسئول بر روند تامین نیازهای اساسی جامعه نظارت و در راستای برطرف کردن دغدغه‌های مردم با اجحاف‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.