به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری با افتخار از هیچ کمکی به هیئت‌های مذهبی مضایقه نمی‌کند. علی قاسم‌زاده با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: مدیریت شهری با افتخار از هیچ کمکی به هیئت‌های مذهبی مضایقه نمی‌کند، لذا امیدواریم با فعالیت تشکل‌های خودجوش مردمی، شاهد رشد دین در شهر باشیم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری با افتخار از هیچ کمکی به هیئت‌های مذهبی مضایقه نمی‌کند.

علی قاسم‌زاده با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: مدیریت شهری با افتخار از هیچ کمکی به هیئت‌های مذهبی مضایقه نمی‌کند، لذا امیدواریم با فعالیت تشکل‌های خودجوش مردمی، شاهد رشد دین در شهر باشیم و عمق اندیشه و عواطف دینی را در شهر تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از ضوابط در گذشته روند فعالیت حرکت‌های خودجوش فرهنگی را دشوار کرده بود، گفت: سعی کردیم این موانع را برداریم تا مردم خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

قاسم زاده با بیان اینکه بعضی از ضوابط در گذشته روند فعالیت حرکت‌های خودجوش فرهنگی را دشوار کرده بود، گفت: سعی کردیم این موانع را از سر راه برداریم تا مردم خلاقیت و ابتکار خود را به نمایش بگذارند؛ البته بر کیفیت و استاندارد انجام کار تأکید داریم و بر این اساس اگر هیئت‌ها و کانون‌ها امکانات نداشته باشند به آن‌ها تجهیزات می‌دهیم تا کیفیت و استاندارد برنامه‌های خود را ارتقا دهند.

شهردار اصفهان ادامه داد: معتقدیم تعظیم شعائر اگر به نام مردم انجام شود بهتر است، در این میان شهرداری فقط کمک‌کننده و تسهیل‌گر خواهد بود، سیاستی که در دو سال گذشته پیگیری شد و در آینده نیز ادامه دارد.

تجلیل از دست‌اندرکاران غدیر در صحن شورای اسلامی شهر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: تحولی در رشد هیئت‌های مذهبی، تبدیل و تغییر نسلی آن‌ها مشاهده می‌شود و ما به دنبال اندیشیدن تمهیداتی هستیم تا در آینده با وجود تغییر مدیریت‌ها و دیدگاه‌ها چنین وضعیتی باقی بماند.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی ادامه داد: امسال به‌مناسبت عید سعید غدیر خم مردم کارهای خودجوش انجام دادند که جای تشکر دارد و ما به عنوان خاستگاه هیئت‌های مذهبی از این تلاش‌ها حمایت خواهیم کرد.