به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اولویت های استان در این زمینه با تشکیل شورای راهبری، مشخص شد؛ باید اردو های راهیان نور به حرکتی مردمی در استان تبدیل شود و آموزش و پرورش با استفاده از مشارکت جامعه هدف و پیرامون خود در این زمینه تلاش کند. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اولویت های استان در این زمینه با تشکیل شورای راهبری، مشخص شد؛ باید اردو های راهیان نور به حرکتی مردمی در استان تبدیل شود و آموزش و پرورش با استفاده از مشارکت جامعه هدف و پیرامون خود در این زمینه تلاش کند.

محمدرضا جانثاری ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در یکصدوهفتادودومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: آموزش و پرورش اردو های راهیان نور را با برنامه و طرح و بصورت هوشمندانه و هدفمند برگزار کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اعزام ۲۴ هزار دانش آموز اصفهانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور انجام شده است.

جانثاری افزود:اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به مناطق عملیاتی در قالب اردو های راهیان نور در اولویت برنامه های های استان اصفهان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: پیش از این قرارگاه پشتیبانی از اردو های راهیان نور در این استان وجود داشت اما این مسأله برای هدفمند تر شدن از گذشته به شورای راهبری نیاز دارد.

جانثاری گفت: اولویت های استان در این زمینه با تشکیل شورای راهبری، مشخص شد؛ باید اردو های راهیان نور به حرکتی مردمی در استان تبدیل شود و آموزش و پرورش با استفاده از مشارکت جامعه هدف و پیرامون خود در این زمینه تلاش کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور از بهترین فعالیت های کار فرهنگی محسوب می شود گفت: سهمیه اعزام راهیان نور برای هر کدام از ادارات کل استان تعیین شده و در شهرستان ها هم این اردوها با محوریت و پشتیبانی فرمانداران برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت انجام هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال افزود: روز سیزدهم آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی، امسال با توجه به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین از شرایط ویژه ای برخوردار است و هر گونه پشتیبانی در زمینه برگزاری این مراسم در استان با قوت انجام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جدید و نوجوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و مهندسان و مدیران صنایع، کارخانجات پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی در داخل کشور دستاوردهای علمی ایران را روایت خواهند کرد.