به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به رتبه علمی-پژوهشی ارتقاء پیدا کرد. حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: طبق مصوبه ۵۵۲ این شورا، با اعطای رتبه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به رتبه علمی-پژوهشی ارتقاء پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: طبق مصوبه ۵۵۲ این شورا، با اعطای رتبه علمی ـ پژوهشی به این فصلنامه موافقت و این مصوبه توسط آیت‌الله اعرافی ابلاغ شد.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده دریافت مقالات علمی ـ پژوهشی اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین طلاب سطح ۴ و دانشجویان رشته دکتری در حوزه‌ مباحث اخلاق بوده و علاقه مندان می توانند برای دریافت شماره های قبلی و ارسال آثار خود به نشانی اینترنتی akhlagh.morsalat.ir مراجعه نمایند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیأت تحریریه، این فصلنامه گام های مؤثری در جهت تحقق اهداف علمی حوزه و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته و باعث آشکار شدن ظرایف و رموز مسائل اخلاقی و انتقال آن‌ها به مخاطبان فرهیختۀ خود شود.

  • منبع خبر : رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛