به گزارش پیداگر نیوز، رئیس اداره تابعه مخابرات منطقه اصفهان از ارتقاء آنتن دهی همراه اول در شرق استان اصفهان خبر داد. قاسم محمدی گفت: در راستای توسعه زیرساخت های همراه اول در نواحی شرق اصفهان با اقدامات صورت گرفته ،امروز شاهد افزایش کیفیت شبکه این اپراتور در این مناطق هستیم. وی با تاکید بر […]

به گزارش پیداگر نیوز، رئیس اداره تابعه مخابرات منطقه اصفهان از ارتقاء آنتن دهی همراه اول در شرق استان اصفهان خبر داد.

قاسم محمدی گفت: در راستای توسعه زیرساخت های همراه اول در نواحی شرق اصفهان با اقدامات صورت گرفته ،امروز شاهد افزایش کیفیت شبکه این اپراتور در این مناطق هستیم.

وی با تاکید بر لزوم بهینه سازی شبکه به جهت افزایش رضایتمندی مشترکین،اظهار کرد: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن‌دهی و برخورداری مردم از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول، در شهر های تحت پوشش این اداره، سه سایت ورزنه ، جاده ترانزیتی اصفهان – نائین و شهرک تودشک چویه در شهر تودشک  نصب و راه‌اندازی شده است .

رئیس اداره تابعه مخابرات منطقه اصفهان  گفت: راه اندازی سایت ترانزیتی اصفهان – نائین  اقدام نقش مهمی در رفع نقاط کور ارتباطی در این منطقه ایفا کرده و در صورت همکاری مسئولین و اهالی محترم شهر زیار و منطقه شور ( سجزی ) مشکل پوشش آنتن دهی در این منطقه نیز رفع خواهد.