به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است. سید مصطفی انوری اظهار داشت: در این مدت برای ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی در زمینه خرید، احداث، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۱۶۷ خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

سید مصطفی انوری اظهار داشت: در این مدت برای ارائه ۱۶۷ خدمت عمرانی در زمینه خرید، احداث، تعمیر و بازسازی منازل مددجویان اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۴۴۲میلیون تومان پرداخت شده است.

وی به تشریح خدمات عمرانی پرداخت و ادامه داد: در این مدت ۳۸ مورد احداث مسکن و فضاهای جانبی، ۵۸ مورد خرید مسکن و ۷۱مورد برای تعمیرات منازل مددجویان خدمت رسانی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار در زمینه احداث مسکن و فضاهای جانبی منازل مددجویان پرداخت شده، افزود: برای ۳۸ مورد احداث منازل مددجویی طی سه ماهه نخست امسال بیش از ۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از خیران برای کمک به تامین سرپناه امن نیازمندان، گفت: در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، مشارکت خیران و نیکوکاران ضرورتی است که می تواند در تحقق این مهم موثر باشد.