به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است. جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.
جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ای و قضایی به خانوارهای تحت حمایت یکی از بسته های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنها است.
جواد کرانی با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان و با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۴۹۰ پرونده مددجویان در محاکم قضایی پیگیری شده است.
وی با اشاره به ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به خانوارهای تحت حمایت، افزود: تنظیم و تقدیم ۵۰۷ لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و ۷۰ مورد شرکت در جلسات رسیدگی، از جمله اقدامات حوزه حقوقی استان اصفهان طی سال گذشته بوده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، گفت: از دیگر برنامه های انجام شده این حوزه، ارائه آموزش های حقوقی بصورت حضوری و مجازی، برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان بوده است.