به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار و ۷۵۰ مصوبه اخذ شد. علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: این اداره‌کل در حوزه شهرسازی و معماری، راهبری و نظارت برکلیه امور مربوط به این بخش در استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار و ۷۵۰ مصوبه اخذ شد.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: این اداره‌کل در حوزه شهرسازی و معماری، راهبری و نظارت برکلیه امور مربوط به این بخش در استان را بر عهده دارد.

وی افزود: راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و عمران و راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی وکمیسیون ماده پنج دراستان از جمله این موارد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در سال ۱۴۰۱ براساس برنامه ریزی‌هایی که بعمل آمد و به منظور تسریع دررفع مشکلات شهری، جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ با فاصله زمانی نزدیکتری نسبت به قبل برگزار شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته حدود ۳۰۰ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده پنج به صورت منظم در تمامی روزهای هفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شده است.

قاری‌قرآن با بیان اینکه جلسات کمیسیون ماده پنج به صورت هفتگی برگزار می‌شود گفت: در سال گذشته ۴۶ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار و ۷۵۰ مصوبه اخذ شد. وی ابراز داشت:از اهم این مصوبات به بررسی طرح تفصیلی ۱۷ شهر استان شامل (شهرضا، ابریشم، آران و بیدگل، اژیه، بافران، تودشک، قمصر، لایبید، میمه، دستگرد، خوانسار، درچه، دهاقان، نصرآباد، نیک آباد، ورزنه و محمدآباد) می توان اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهر اصفهان با ۱۷ جلسه کمیسیون ماده پنج و ۳۳۰ مصوبه، بیشترین تعداد جلسات و مصوبات را از میان شهرهای استان داشته است.