به گزارش پیداگرنیوز،؛ مدیر منطقه ۱۰ اصفهان  از اختصاص  یکصد میلیارد ریال بودجه در سال ۴۰۱ جهت آزادسازی تعریض خیابان کشاورزی خبر داد. داوود بحیرایی اظهار داشت:خدمت به مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک عطیه الهی است و ما بر خود لازم می دانیم خودمان خدمت صاحبان انقلاب برسیم‌و کجا بهتر از مسجد […]

به گزارش پیداگرنیوز،؛ مدیر منطقه ۱۰ اصفهان  از اختصاص  یکصد میلیارد ریال بودجه در سال ۴۰۱ جهت آزادسازی تعریض خیابان کشاورزی خبر داد.

داوود بحیرایی اظهار داشت:خدمت به مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک عطیه الهی است و ما بر خود لازم می دانیم خودمان خدمت صاحبان انقلاب برسیم‌و کجا بهتر از مسجد و درجمع نمازگزاران،وی محله محوری و حل مسائل زمین مانده در محلات را از رئوس برنامه  های شورای اسلامی شهر اصفهان دور ششم  و شهردار اصفهان دکتر قاسم زاده دانست.

وی یکی از پروژه های محلی بر زمین مانده را در منطقه ده  تعریض خیابان کشاورزی و اتمام پیاده رو سازی این خیابان دانست که در این جهت در سال جاری  یکصد میلیارد ریال بودجه جهت آزادسازی اختصاص یافته که در صورت همکاری اهالی محل در سال آینده نیز آمادگی داریم بودجه بیشتری را اختصاص  دهیم   وی همکاری اهالی محل را با شهرداری یکی از مولفه های مهم در حل مسائل محلی دانست که امیدواریم  اهالی خیابان کشاورزی منطقه ده  همچون گذشته  در این امر پیشتاز باشند.

مدیر منطقه ۱۰ اصفهان در این ملاقات حدود دوساعته با اهالی این محله ضمن شنیدن دغدغه های مردم محل دستورات لازم را به معاونین جهت حل و برنامه ریزی جهت رفع مسائل محله  را صادر کرد.