به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از اختصاص بیشترین بودجه شهرداری به تکمیل پروژه قطار شهری اصفهان خبرداد. محمد نورصالحی در آیین افتتاحیه پروژه‌های منطقه  ۱۴شهرداری اصفهان گفت: ضرورت دارد که عمر احداث پروژه‌ها در مناطق کوتاه‌تر شود و پروژه‌های مهمی مانند حلقه حفاظتی و قطار شهری با تلاشی مضاعف و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از اختصاص بیشترین بودجه شهرداری به تکمیل پروژه قطار شهری اصفهان خبرداد.

محمد نورصالحی در آیین افتتاحیه پروژه‌های منطقه  ۱۴شهرداری اصفهان گفت: ضرورت دارد که عمر احداث پروژه‌ها در مناطق کوتاه‌تر شود و پروژه‌های مهمی مانند حلقه حفاظتی و قطار شهری با تلاشی مضاعف و رویکردی جدی‌تر دنبال شود.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری در این دوره نسبت به دوره‌های قبلی بیشترین میزان بودجه را به تکمیل قطار شهری اختصاص داده که از مطالبات جدی شهروندان است.

این مقام مسئول بیان داشت: توجه به مناطق کم‌برخوردار باید به‌صورت چندبرابری و مضاعف در نگرش و عملکرد مدیران شهری مشاهده شود و هرماه شاهد افتتاح یک پروژه در این مناطق باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین خدمت‌رسانی در مدت زمان باقی‌مانده از دوران مدیریت شهری فعلی، در دستور کار مدیران قرار گیرد چنانکه تاکید اعضای شورای شهر نیز بر همین امر است.