به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از احیای گذرهای تاریخی باباقاسم و هارونیه در دستور کار شهرداری اصفهان خبرداد. علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در آیین افتتاح فاز نخست موزه تاریخ شهرداری اصفهان گفت:هویت و شخصیت یک شهر را باید در گذشته آن جستجو کرد لذا هر اقدامی که از گذشته شهر صیانت کند، از اهمیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از احیای گذرهای تاریخی باباقاسم و هارونیه در دستور کار شهرداری اصفهان خبرداد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در آیین افتتاح فاز نخست موزه تاریخ شهرداری اصفهان گفت:هویت و شخصیت یک شهر را باید در گذشته آن جستجو کرد لذا هر اقدامی که از گذشته شهر صیانت کند، از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است.
وی افزود:بازگشایی کارخانه ریسباف و افتتاح فاز نخست موزه تاریخ شهرداری اصفهان، دو اتفاق مثبت و قابل‌توجه است که طی یک‌ماه اخیر در اصفهان رخ داده است.
قاسم زاده ادامه داد:احیای محورهای تاریخی باباقاسم و هارونیه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد و درصدد انجام آن هستیم.
شهردار اصفهان گفت:عدم ایجاد تعارض میان حال و‌ گذشته شهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان است که امیدوارم در انجام آن موفق باشیم.