به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژ‌هایی که ده‌ها سال متوقف و محتاج تصمیم مدیریتی است می‌تواند با تصمیمی در تهران و استفاده از منابع استان پیگیری شود تا زودتر از پنج سال این اقدام محقق شود. مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: یک شعبه از دفتر منطقه‌ای مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژ‌هایی که ده‌ها سال متوقف و محتاج تصمیم مدیریتی است می‌تواند با تصمیمی در تهران و استفاده از منابع استان پیگیری شود تا زودتر از پنج سال این اقدام محقق شود.

مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: یک شعبه از دفتر منطقه‌ای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود در چهارمحال و بختیاری و شعبه دیگر آن در اصفهان تاسیس شده است که در مجموعه بابت شفافیت موضوع در زمینه آب اتفاق خوبی است.

وی با بیان اینکه این سامانه یک سامانه تصمیم یار است نه تصمیم گیر، گفت: مردم مستحضر باشند که تصمیم گیری در زمینه آب کماکان در پایتخت انجام می‌شود، البته این یک قدم رو به رشد و پروژه مشترک بین ایران و آلمان در زمینه مطالعات یکپارچه زاینده رود بوده که کار خود را پیش می‌برد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مطلبی را مدیر حوضه آبریز زاینده رود اعلام کرد مبنی بر اینکه چهار تا پنج سال آینده زاینده رود به طور دائمی احیا می‌شود، استدعا دارم که با این سخنان وعده‌ای به وعده‌ای قبلی اضافه نشود. این موضوعات می‌تواند با استفاده از منابع داخلی استان تسریع شود.

وی بیان کرد: یعنی پروژ‌هایی که ده‌ها سال متوقف و محتاج تصمیم مدیریتی است می‌تواند با تصمیمی در تهران و استفاده از منابع استان پیگیری شود تا زودتر از پنج سال این اقدام محقق شود.

نباتی نژاد تصریح کرد: این صحبت‌ها ثبت می شود، پیشنهاد ما این است که بقیه پروژه‌های گذشته را مجددا روی میز بیاورند تا احیای زاینده رود زودتر از پنج سال آینده صورت گیرد.