به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، آیین امضا و تبادل توافقنامه احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان در هلدینگ پترو پالایش اصفهان برگزار شد. مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این آیین گفت: ما شاهد رویداد بزرگی هستیم و شرکت مشعل پویا اسپادانا به نمایندگی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان، پردیس فناوری نفت و انرژی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، آیین امضا و تبادل توافقنامه احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان در هلدینگ پترو پالایش اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در این آیین گفت: ما شاهد رویداد بزرگی هستیم و شرکت مشعل پویا اسپادانا به نمایندگی از هلدینگ پتروپالایش اصفهان، پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان را در زمین چهل هکتاری خود احداث می کند.

محسن قدیری توضیح داد: با راه‌اندازی شش شرکت زیر مجموعه در پالایشگاه اصفهان، درصدد دستیابی به بالاترین ضریب پیچیدگی و سوددهی در پالایشگاه اصفهان هستیم و شرکت مشعل پویا شرکتی است، که  در زمینه احداث نیروگاه هزارمگاواتی خورشیدی و تجهیزات ابزار دقیق، سیستم‌های کنترل و برق از توان متخصصان و دانشمندان ایرانی استفاده خواهد کرد و با برند ملی وارد بازارهای جهانی می شود.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم گفت: با احداث این پردیس شرکت های دانش بنیان می‌توانند در زمینه نفت و انرژی سبب رشد پالایشگاه و افزایش سود دهی شوند.

مصلحی با اشاره به توان شرکت های دنش بنیان، خواستار حمایت از نخبگان و دانشگاهیان از طرف هلدینگ پتروپالایش و شرکت مشعل پویا شد.

مدیرعامل مجموعه علمی صنعتی مشعل پویا هم گفت: ما از ابتدای راه‌اندازی شرکت به دنبال ارتباط موثر و بهتر با دانشگاهیان و دانشمندان بودیم راه‌اندازی این پردیس گام موثر مشعل پویا برای استفاده از توان و تخصص جوان این مرز و بوم خواهد بود.

مجید نادری نژاد افزود: در این پردیس بستری فراهم خواهد شد که شرکت‌های تخصصی بتوانند، با استفاده از فضای موجود، زمینه رشد و تکامل خود و شرکت مشعل پویا را فراهم کنند.

کشمیری مشاور شرکت مشعل پویا در احداث پردیس هم گفت: احداث پردیس نصف جهان توسعه علمی و تخصصی صنعت پتروپالایش را  در پی دارد و با استقرار حدود ۱۵۰ شرکت‌ دانش بنیان در این پردیس، زمینه اشتغال حدود پنج هزار نفر از دانشگاهیان و دانشجویان فراهم خواهد شد.