به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان از احداث نخستین تصفیه‌خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبرداد. سید مهدی حسینی بیان کرد: عملیات احداث نخستین تصفیه خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان به پایان رسیده و این طرح عمرانی، اکنون به صورت صددرصدی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان از احداث نخستین تصفیه‌خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبرداد.

سید مهدی حسینی بیان کرد: عملیات احداث نخستین تصفیه خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان به پایان رسیده و این طرح عمرانی، اکنون به صورت صددرصدی تکمیل شده است.

وی افزود: تصفیه خانه «نانو اوزون» یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه خانه‌های تکمیلی است که پساب را از ورودی گرفته و در خروجی، آب استاندارد و مورد تأیید محیط زیست را برای استفاده در فضای عمومی و فضای سبز ارائه می‌دهد.

این مقام مسئول گفت: برای تکمیل این طرح، ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و نگهداری و تعمیرات آن با روش مهندسی ویژه انجام می شود که تفاوتش با تصفیه خانه‌های قبلی این است که خروجی لجن و بو ندارد و آب را با کیفیت خوب به خروجی ارائه می‌دهد.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: تصفیه خانه «نانو اوزون» اولین و تنها تصفیه‌خانه از این نوع در کشور است که با همکاری شهرداری اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان ساخته شده است.