به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:تصفیه‌خانه جدیدی با روش نانوازون و با ظرفیت ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در جنوب اصفهان طی روزهای آینده احداث خواهد شد. وی افزود:نخستین تصفیه‌خانه نانواوزون شهری در مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ظرفیت این تصفیه‌خانه در حال حاضر ۵۰ لیتر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:تصفیه‌خانه جدیدی با روش نانوازون و با ظرفیت ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در جنوب اصفهان طی روزهای آینده احداث خواهد شد.

وی افزود:نخستین تصفیه‌خانه نانواوزون شهری در مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ظرفیت این تصفیه‌خانه در حال حاضر ۵۰ لیتر بر ثانیه است و تا تابستان سال آینده به ۲۰۰ لیتر بر ثانیه خواهد رسید.

بقایی بیان کرد:با توجه به اینکه کمبود آب یکی از معضلات اصلی شهر اصفهان است، نسبت به احداث یک تصفیه خانه جدید دیگر با ظرفیت ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در جنوب اصفهان اقدام کرده‌ایم که عملیات اجرایی آن طی روزهای آینده آغاز می‌شود و پساب شهری را پس از تصفیه به کمک اوزون، برای مصارف شهری در اختیار شهرداری اصفهان قرار می‌دهد.