به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی شده در شرکت گاز استان اصفهان اجرا شده است. ابوالقاسم عسکری گفت: با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۳۹ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۳۹ کیلومتر شبکه گازرسانی شده در شرکت گاز استان اصفهان اجرا شده است.

ابوالقاسم عسکری گفت: با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۳۳۹ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود: درهمین مدت،بیش از ۶ هزار انشعاب نصب شده است که از این تعداد بیش از ۵ هزار انشعاب شهری و در حدود ۱۲۰۰ انشعاب روستایی نیز در سطح این استان نصب شده است.

این مقام مسئول گفت:همچنین به جهت بهره مندی مشترکین از نعمت گاز طبیعی تعداد ۲۱ هزار مشترک، اشتراک پذیری شده اند که از این تعداد بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ اشتراک شهری و بیش از ۳ هزار اشتراک روستایی نیز نصب شده است.

عسکری گفت: به جهت تحقق شعار سال در راستای مهار تورم و رشد تولید به بیش از ۴۰ واحد تولیدی مطابق مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان بیان داشت: درحال حاضر ۱۱۴شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه در سطح استان اصفهان گازدار هستند و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین گاز طبیعی ایمن و پایدار مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور می باشد.