به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۸ ویژه برنامه با عنوان «به‌عشق‌علی» به‌مناسبت دهه ولایت و امامت در این منطقه خبر داد. مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: با مشارکت و همکاری کانون‌های فرهنگی در سطح منطقه ۷ اصفهان و مساجد فعال و مراکز فرهنگی این منطقه، ۱۸ ویژه‌برنامه در دهه ولایت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۸ ویژه برنامه با عنوان «به‌عشق‌علی» به‌مناسبت دهه ولایت و امامت در این منطقه خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: با مشارکت و همکاری کانون‌های فرهنگی در سطح منطقه ۷ اصفهان و مساجد فعال و مراکز فرهنگی این منطقه، ۱۸ ویژه‌برنامه در دهه ولایت و امامت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جدول برنامه‌های دهه ولایت و امامت افزود: این برنامه‌های شاد و متنوع توسط اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، با مشارکت و همکاری مردم ولایتمدار اصفهان در محلات اشراق، فروردین، برازنده، پوریای‌ولی، شهرک میلاد، شهرک کاوه و دیگر محله‌های این منطقه برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به برگزاری این جشن‌ها از بیست‌وهشتم خرداد تا ششم تیر سال جاری در ساعت ۲۰:۰۰، انتظار داریم همشهریان استقبال چشمگیری از این برنامه‌های با نشاط و شادی‌آفرین داشته باشند و به‌صورت خانوادگی در آن‌ها شرکت کنند.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه اهمیت دادن به جشن‌های عید بزرگ غدیر اهمیت دادن به اصل رسالت و نقش سرنوشت‌ساز آن در تعیین مسیر آینده کشور است، خاطرنشان کرد: عنوان «به‌عشق‌علی» از این رو برای این ویژه برنامه‌ها انتخاب شده است که عشق مولا و سرور شیعیان در تمامی امور به‌ویژه در دهه ولایت و امامت در کالبد جامعه در جریان باشد و مردم با تمام توان عشق خود را اظهار و در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

وی با اشاره به محل‌های برگزاری جشن‌های ویژه دهه ولایت افزود: پایگاه خواهران مسجد امام حسن (ع) در خیابان کاوه بوستان صفا، مجموعه فرهنگی فدک واقع در باغ فدک، فرهنگسرای فروردین در بوستان آرزو، مسجد صاحب الزمان (عج) در محله حسن آباد، مسجدالفتاح در خیابان مدرس، مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) در خیابان پوریای ولی، مسجد بقیه الله در خیابان برازنده، فرهنگسرای شاهنامه در خیابان گلستان، مسجد امام حسن (ع) در بلوار شهرک ولی‌عصر، مسجد ابوالفضل در چهارراه صفاییه، مسجد علی بن ابیطالب در خیابان گلستان، کانون معین الضعفا در خیابان اشراق جنوبی پارک میخک، مسجد الجلیل در خیابان شاهد، مسجد بقیه الله در خیابان شهید احمدی، مسجد امام حسن (ع) روبه‌روی ترمینال کاوه، مسجد فاطمه زهرا (س) در خیابان غرضی، مسجد مسلم بن عقیل در خیابان ضابط‌زاده و مسجد امام حسن (ع) در خیابان پوریای ولی است.