به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از اجرای چندین پروژه شاخص در این منطقه با بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد. ، حسین کارگر با اعلام اینکه در بودجه مصوب ۱۴۰۳ هفت پروژه شاخص در منطقه پنج با اعتباری معادل ۳,۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از اجرای چندین پروژه شاخص در این منطقه با بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد.

، حسین کارگر با اعلام اینکه در بودجه مصوب ۱۴۰۳ هفت پروژه شاخص در منطقه پنج با اعتباری معادل ۳,۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: ازجمله پروژه های شاخصی که برای سال جاری در منطقه پنج در نظر گرفته شده است می توان به خط انتقال پساب رینگ مرکزی پل وحید تا سی‌وسه پل و جابه‌جایی تأسیسات آب اشاره کرد.

وی احداث مسیر ویژه اتوبوس در خیابان حکیم‌نظامی حدفاصل پل فلزی تا سه‌راه شهدای غزه را از دیگر پروژه ها دانست و افزود: این مسیر شامل ۱۳ ایستگاه با پایه پرتابل است که در آن‌ها فونداسیون، شاسی‌کشی فلزی بر فونداسیون، ستون و تیرهای فلزی، سقفی با پوشش نهایی پلی کربنات (دوجداره) به ضخامت چهار میلی متر، بدنه‌ای با ورق فلزی سی‌ان‌سی شده، شیشه‌های سکوریت باضخامت ۱۰ میلی‌متر، کف‌سازی سکو با وود پلاست قهوه‌ای با ضخامت ۲.۶ سانتی‌متر، سنگ گرانیت و موزائیک برای نابینایان، جدول‌های بتنی و نرده‌های فلزی رنگ‌آمیزی شده تهیه و اجرا شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه هایی که در دستور کار مدیریت منطقه قرار دارد، اظهارکرد: احداث باغ مشاهیر اصفهان در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق با هدف معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از دیگر پروژه های منطقه در سال جاری است.

وی ادامه داد: این باغ ۲۲ هکتار مساحت دارد و احداث بخش های مختلفی همچون فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه و آمفی‌تئاتری با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر در آن در نظر گرفته شده است.