به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اجرای طرح «مهمانی در مهمانی» نوروز در اصفهان آغاز شد. وجیهه فاضل با اشاره به اجرای این طرح در پنج محور میهمانی لاله‌ها، بهار، خدا، طبیعت و خانواده تا پایان تعطیلات نوروز گفت: این طرح با محوریت احیای نقش پدربزرگ‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اجرای طرح «مهمانی در مهمانی» نوروز در اصفهان آغاز شد.

وجیهه فاضل با اشاره به اجرای این طرح در پنج محور میهمانی لاله‌ها، بهار، خدا، طبیعت و خانواده تا پایان تعطیلات نوروز گفت: این طرح با محوریت احیای نقش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خانواده و والدین، رویش طبیعت و ماه مهمانی خدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند در محوری که علاقه‌مند هستند فعالیت و آثار خود را به کانال یادگیری نوروز ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: دانش‌آموز فعالیت خود را می‌تواند به صورت مستقیم به کانال‌های ارتباطی مدرسه ارسال تا ربات فعال در کانال، فعالیت را دریافت کند، پس از ارسال به دبیرخانه کشوری و ارزیابی، فعالیت ارسالی منتشر و قابل‌مشاهده می‌شود.

فاضل افزود: دانش‌آموزان می‌توانند فعالیت را برای آموزگار خود در گروه کلاسی شاد ارسال کنند و آموزگاران تا پایان تعطیلات و بعد از آن فرصت دارد فعالیت‌ها را برای رابط منطقه، ناحیه و کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان عضو در کانال yadgirynoroz ۱۴۰۲ می‌توانند به معما‌های کانال نیز پاسخ دهند و برای فعالیت‌های خود جایزه دریافت کنند.