به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان و رسیدگی به وضعیت ۱۲۰ کارتن خواب خبر داد. گفت: با توجه به برودت هوا و پیش‌بینی بارش باران، سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با هماهنگی و همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپ‌های گشت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اصفهان و رسیدگی به وضعیت ۱۲۰ کارتن خواب خبر داد.

گفت: با توجه به برودت هوا و پیش‌بینی بارش باران، سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با هماهنگی و همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اجرا و تعداد ۱۲۰ کارتن‌خواب به مراکز معین شده هدایت و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر ساماندهی و غربالگری شدند.

او افزود: در این ایام اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با گشت‌های شبانه‌روزی اقدام به هدایت این آسیب‌دیدگان اجتماعی به مراکز غربالگری معین می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این افراد پس از شناسایی به محل‌های غربالگری هدایت می شوند و پس از انجام آزمایش‌های لازم در خصوص بیماری‌های واگیردار همچون ایدز، هپاتیت، کرونا و تست اعتیاد واکسینه شده و در مرکز اسکان تحت درمان قرار می‌گیرند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن‌خواب‌ها می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آن‌ها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.