به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: بیش از ۸۰ پروژه در حوزه سرمایه انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با موفقیت در حال اجراست. به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده بیدیان درباره اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: بیش از ۸۰ پروژه در حوزه سرمایه انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با موفقیت در حال اجراست.

به نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده بیدیان درباره اقدامات و دستاورد های حوزه معاونت سرمایه انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: هدف معاونت سرمایه انسانی همواره ارتقاء کیفیت محیط کار و توسعه شایستگی ها و پتاسیل سرمایه انسانی شرکت بوده است. باور داریم که سرمایه انسانی ، مهمترین دارایی های سازمان هستند و تعهد به بهبود مستمر شرایط کاری و رفاه کارکنان، سرلوحه برنامه ریزی ها و تلاش های ما قراردارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ پروژه در حوزه سرمایه انسانی با موفقیت اجرا شده و یا در مراحل پیشرفته اجرا قرار دارند . گفت: این پروژه‌ها که با هدف تحقق چشم‌انداز ما در رسیدن به جایگاه نخست تعالی سرمایه انسانی در میان پالایشگاه‌های کشور طراحی شده‌اند، نشان‌دهنده تعهد ما به جانشین‌ پروری، شایستگی و افزایش قابلیت‌های منابع انسانی می‌باشند.

ده بیدیان تصریح کرد: ما به تامین، برنامه ‌ریزی، نگهداشت و توسعه سرمایه انسانی شایسته در بستر فرهنگ سازمانی متعهد هستیم و این پروژه‌ها بخشی از تلاش‌های ما برای ارتقاء سطح بهره ‌وری سازمانی هستند.

وی ادامه داد: ارزش‌های کلیدی ما، از جمله صداقت، رعایت اصول اخلاقی و اسلامی، شایسته‌سالاری، قانون‌مداری، مشتری‌مداری، استفاده بهینه از منابع، تمرکز بر اهداف، رعایت اصول ایمنی و زیست‌ محیطی، خلاقیت، نوآوری، مشارکت و کار گروهی، مسئولیت ‌پذیری و یادگیری مستمر، همواره راهنمای ما در این مسیر بوده‌اند، اطمینان داریم که با ادامه این روند، به اهداف بلند مدت خود خواهیم رسید و با همکاری و تعهد ، آینده‌ای روشن برای شرکت و کارکنان خود رقم خواهیم زد.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به تدوین برنامه راهبری ۵ ساله منابع انسانی و اندازه گیری وارزیابی سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی، ارکان مدیریت راهبردی منابع انسانی ( اهداف ، ماموریت و ارزش ها ) و سند راهبردی منابع انسانی این شرکت گفت: با اجرای این برنامه ها برای حرکت نظام مند سرمایه انسانی در جهت توسعه و دستیابی به چشم انداز و ماموریت ها گام برخواهیم داشت .

ده بیدیان اضافه کرد: در راستای تعهد مستمر به توسعه و پیشرفت، هلدینگ پترو پالایش اصفهان قصد دارد تا پایان سال جاری به سطح چهار بلوغ سرمایه انسانی بر اساس مدل معتبر PCMM دست یابد.

وی افزود:این دستاورد نتیجه‌ی تلاش‌های بی‌وقفه و همت بلند کارکنان و مدیریت شرکت است که با هدف ارتقاء قابلیت‌های سازمانی، توانمندسازی گروه‌های کاری، و ایجاد یکپارچگی و شایستگی در تمامی سطوح، تلاش کرده‌اند. در سطح چهار بلوغ، مدیریت قابلیت‌های سازمانی به یک فرآیند دقیق و مدیریت شده تبدیل می‌شود که با استفاده از داده‌های آماری و شاخص‌های عملکردی، بهبود مستمر را در پی دارد.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت:این سطح از بلوغ، نشان‌دهنده‌ی تعهد شرکت به مدیریت بر اساس شایستگی و ارزیابی دقیق عملکرد است. هلدینگ پترو پالایش اصفهان با این گام بزرگ، نه تنها استانداردهای جدیدی را در صنعت پالایشگاهی کشور تعیین می‌کند، بلکه مسیری نوین را برای توسعه پایدار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی هموار می‌سازد. ما به این موفقیت افتخار می‌کنیم و مصمم به ادامه این مسیر با شور و اشتیاق بیشتر هستیم.

وی در رابطه با رویکرد هلدینگ پترو پالایش اصفهان در حوزه جذب و استخدام ، انتخاب و گزینش افراد مستعد و شایسته بر اساس اصول عدالت استخدامی و ایجاد فرصت های برابر و شایسته سالاری گفت: در این راستا و طبق اصول یاد شده، با اجرای آزمون های فنی و مهارتی ، مصاحبه های رفتاری ، روانشناسی و تخصصی، فرایند جذب نیروی انسانی انجام می گردد. در سال ۱۴۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان شاهد رشد (۱۳ درصدی) در تعداد پرسنل خود بوده است. این رشد نشان دهنده تلاش های مستمر و موفقیت های شرکت در چندین زمینه است.

مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه در سال اخیر اکثر نیروی انسانی مورد نیاز شرکت با هدف برقراری عدالت و

برابری، ازنیروهای بومی اصفهان تأمین گردیده است افزود:یکی از عوامل اصلی این رشد، ایجاد کسب و کارهای جدید و متنوع بوده که نیاز به تیم های متخصص و متعهد را افزایش داده است. تمرکز بر نوآوری و پیشرفت های تکنولوژیکی نیز به ما این امکان را داده است که در صدر صنعت پالایش کشور باقی بمانیم و بهره وری خود را بهبود ببخشیم. این روند شرکت را برآن داشته تا با جذب استعداد های برتر ، نیاز خود را در تامین و حفظ سرمایه های انسانی پاسخ دهد.

ده بیدیان به این مسئله اشاره داشت:هلدینگ پترو پالایش اصفهان در راستای تحقق هدف افزایش انگیزه و بهره‌وری کارکنان، سلسله‌ای از برنامه‌های نوآورانه را به اجرا درآورده است. این برنامه‌ها، شامل بهبود نظام جبران خدمات، نظام ارتقاء و انتصاب، بهبود شرایط محیط کار و زندگی، استقرار سیستم نظرسنجی‌ها و پژوهش‌های سرمایه‌های انسانی، بهبود نظام تشویقات و تنبیهات، تقویت عدالت سازمانی، بازنگری ساختار سازمانی می‌باشند که با هدف ایجاد محیطی پویا و پشتیبانی از توسعه فردی و حرفه‌ای کارکنان طراحی شده‌اند.

وی تاکید کرد: این اقدامات، که با مشارکت فعال کارکنان و بازخوردهای ارزشمند آنان شکل گرفته‌اند، نه تنها به افزایش رضایت شغلی منجر خواهند شد، بلکه استانداردهای جدیدی را در صنعت ما تعیین می‌کنند. هلدینگ پترو پالایش اصفهان مصمم است تا با این برنامه‌ها، عدالت، شفافیت و تعالی را در میان کارکنان خود نهادینه سازد . ما به دنبال آن هستیم تا با ادامه این روند، به یک الگوی برتر در حوزه سرمایه‌های انسانی تبدیل شویم.