به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال آب فاز ج مجتمع ۴۱ روستایی در تیران و کرون خبر داد. حسین اکبریان با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات ۷روستای بخش کرون علیاء از آب پایدار بهره مند شدند گفت: همچنین با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال آب فاز ج مجتمع ۴۱ روستایی در تیران و کرون خبر داد.

حسین اکبریان با بیان اینکه در نتیجه این اقدامات ۷روستای بخش کرون علیاء از آب پایدار بهره مند شدند گفت: همچنین با انجام این عملیات دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های حذف نیترات وجود ندارد.

وی تعداد کل انشعاب آب شهر و روستا در این شهرستان را ۳۲ هزار و ۵۳۲ فقره عنوان کرد و گفت: با هدف رفع بحران کم آبی در منطقه، چاه های سوران، جعفر آباد و مبارکه به خطوط انتقال آب متصل شده و ۲۰۰۰ متر لوله گذاری چاه خمیران نیز انجام شده است.

اکبریان اجرایی سامانه تله متری مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ۴۱ روستایی، تله متری مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی روستای میر آباد و کلنگ زنی اجرای پروژه آبرسانی به ۸ روستای رضوانیه را از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه تیران و کرون برشمرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: همچنین با هدف توزیع عادلانه آب، ۲۰ دستگاه فشار شکن در روستاهای دره بید، آبگرم، حسین آباد، علی آباد، سوران، قاسم آباد، حسن آباد وسطی، افجان، مهدی آباد، مبارکه، تندران، هومان، ورپشت و شهرهای تیران و عسگران نصب و راه اندازی شده اند.