به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با هدف جهاد خدمت رسانی و طی ۶ ماهه نخست سال جاری ، ۲۵۷ کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان اجرا شد. مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: از این مقدار، ۲۰۴ کیلومتر مربوط به توسعه، اصلاح و اجرای خطوط انتقال آب بوده و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،با هدف جهاد خدمت رسانی و طی ۶ ماهه نخست سال جاری ، ۲۵۷ کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب توسط آبفای استان اصفهان اجرا شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: از این مقدار، ۲۰۴ کیلومتر مربوط به توسعه، اصلاح و اجرای خطوط انتقال آب بوده و بیش از ۵۳ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب بوده است.

حسین اکبریان با بیان اینکه ارائه خدمات پایدار به مردم استان اصفهان از نخستین و مهم ترین وظیفه های شرکت آبفا است، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرستان خمینی شهر ۲۶ کیلومتر، شهر اصفهان ۲۴ کیلومتر و شهرستان دهاقان ۱۴٫۱ کیلومتر به ترتیب بیشترین  لوله گذاری آب انجام شده است.

وی همچنین در خصوص بیشترین لوله گذاری بخش فاضلاب ادامه داد: در شهر اصفهان ۲۷٫۵ کیلومتر، برخوار ۶٫۳ کیلومتر و خوانسار ۵٫۵ کیلومتر اصلاح و توسعه لوله گذاری فاضلاب صورت گرفته است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اطلاع رسانی به مردم در خصوص خدمات ارائه شده را از وظایف این شرکت برشمرد و خاطر نشان ساخت: جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین دو وظیفه مهم هستند که در بیانات مقام معظم رهبری و رییس جمهور بارها مورد تاکید قرار گرفته است.