به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل آبفای استان اصفهان از اجرای بیش از  ۲۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب و واگذاری ۱۱ هزار و ۷۸۹  انشعاب آب به مشترکان آبفا در سطح استان، در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد. حسین اکبریان خاطرنشان کرد: از مجموع لوله‌گذاری آب انجام شده، ۱۱۵ کیلومتر مربوط به توسعه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر عامل آبفای استان اصفهان از اجرای بیش از  ۲۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری آب و واگذاری ۱۱ هزار و ۷۸۹  انشعاب آب به مشترکان آبفا در سطح استان، در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

حسین اکبریان خاطرنشان کرد: از مجموع لوله‌گذاری آب انجام شده، ۱۱۵ کیلومتر مربوط به توسعه شبکه‌های اصلی و فرعی، حدود ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و حدود  ۹۵ کیلومتر اصلاح شبکه‌های توزیع آب در شهرها و روستاهای استان بوده است.

وی افزود: آبفای منطقه چهار با ۸٫۴ کیلومتر در میان مناطق شش گانه شهر اصفهان و منطقه سمیرم با حدود ۱۹٫۵ کیلومتر، گلپایگان با حدود ۱۵ کیلومتر و دهاقان با حدود ۱۳ کیلومتر بیشترین میزان  لوله‌گذاری آب را در میان شهرستان‌های استان داشته‌اند.

اکبریان اصلاح شبکه های فرسوده آبرسانی استان را از پروژه های حائز اهمیت در شرکت دانست و افزود: هدف از این اقدامات جلوگیری از هدر رفت آب، تامین فشار آب مناسب و به حداقل رساندن حوادث ناشی از فرسودگی لوله ها است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان همچنین از واگذاری ۱۱ هزار و ۷۸۹ فقره انشعاب آب به مشترکان آبفا در سراسر استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: آبفای استان اصفهان با تداوم اقدامات فنی، فرهنگی و  قانونی در راستای مدیریت و کاهش مصرف، در صدد تأمین پایدار آب شرب جمعیتی حدود ۴ میلیون ۸۹۳  هزار نفر در ۱۰۰ شهر و ۹۴۹ روستا در سطح استان اصفهان است.