به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار منطقه ۱۰ اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» خبر داد. محمد صیرفی نژاد در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نامگذاری پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به نام هفته کودک گفت: کودکان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار منطقه ۱۰ اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» خبر داد.

محمد صیرفی نژاد در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان عسگریه با اشاره به نامگذاری پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه به نام هفته کودک گفت: کودکان به عنوان گلهای بهاری در خانواده و جامعه، همواره شایسته حمایت بزرگترها و مسئولین بوده و نوع ارتباط رفتاری آنها در آینده ارتباطی تنگاتنگ با برنامه‌های آموزشی و تربیتی داشته و انتخاب هفته‌ای به نام هفته کودک، اهمیت این امر را بیش از پیش آشکارتر و مسئولیت مسئولین را برای حمایت از آینده‌سازان این مرز و بوم نمایان‌تر می‌کند.
محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه‌های هفته کودک به صورت میدانی و مجازی از سوی اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی منطقه ۱۰ اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد:
برنامه های نظیر جشنواره بازی، سینما سیار،تجلیل از نخبگان، خبرنگار کوچولو، هنرواره کودکانه، آرزوهای کودکانه و… در بوستانها و مراکز فرهنگی منطقه در طی هفته کودک به اجرا درخواهد آمد.

لازم به ذکر است در حاشیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان مهندس صیرفی نژاد شهردار منطقه ده اصفهان در بخش کودکان بیمارستان عسگریه حاضر شد و ضمن عیادت از کودکان این بخش هدایایی را به آنها اهدا کرد.