به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اجتماع بزرگ رأی اولی‌های استان اصفهان در آستانۀ دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و ۳ هزار دانش‌آموز پسر رأی اولی برگزار شد. ، اجتماع بزرگ رأی اولی‌های استان اصفهان در آستانۀ دوازدهمین دورۀ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اجتماع بزرگ رأی اولی‌های استان اصفهان در آستانۀ دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و ۳ هزار دانش‌آموز پسر رأی اولی برگزار شد.

، اجتماع بزرگ رأی اولی‌های استان اصفهان در آستانۀ دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن ورزشی آزادی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این برنامه که با حضور خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و ۳ هزار دانش‌آموز پسر رأی اولی همراه بود، بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای تشکیل مجلسی قوی و مردمی تأکید شد.

گفتنی است سخنرانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، اجرای سرود و … از برنامه‌های این اجتماع بزرگ دانش‌آموزی عنوان شده است.