به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در راستای ایجاد زیرساخت برای ارائه سرویس های مختلف مخابراتی و فراهم نمودن زمینه برای پایداری بیشتر ارتباطات اینترنتی و ارتقای کیفیت عملکرد و بهینه سازی منابع، بخشداری مرکزی به شبکه فیبرنوری متصل گردید. ، برای بسترسازی این پروژه، از فیبر هوایی استفاده شده و این موضوع سر آغاز تحول در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در راستای ایجاد زیرساخت برای ارائه سرویس های مختلف مخابراتی و فراهم نمودن زمینه برای پایداری بیشتر ارتباطات اینترنتی و ارتقای کیفیت عملکرد و بهینه سازی منابع، بخشداری مرکزی به شبکه فیبرنوری متصل گردید.

، برای بسترسازی این پروژه، از فیبر هوایی استفاده شده و این موضوع سر آغاز تحول در ارتقای سطح خدمات ارائه شده از سوی بخشداری مرکزی بوده و بهبود تعاملات آن مجموعه با شهروندان و سازمان ها را در پی خوهد داشت.

مزایای فیبر نوری به عنوان یک رسانه ارتباطی

پهنای باند گسترده، افت پایین سیگنال، مصونیت الکترومغناطیسی، وزن سبک، اندازه کوچک، ایمنی و امنیت از جمله مزایای استفاده از فیبر نوری است.

گفتنی است؛ اهمیت هر مزیت به کاربرد فیبر نوری بستگی دارد. در برخی موارد، پهنای باند وسیع و افت پایین سیگنال، از عوامل پر اهمیت می باشند. در برخی دیگر، ایمنی و امنیت عواملی هستند که منجر به استفاده از فیبر نوری می شوند.