به گزارش حضور آنلاین؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلا ۵۰۹ نفر به بیماری کرونا در کاشان خبر داد. سید علیرضا مروجی با اشاره به  ابتلا ۵۰۹ نفر به بیماری کرونا در کاشانگفت: از تعداد کل نمونه‌های ارسالی از شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل جواب ۲۳۹ مورد منفی بوده است ولی در زمان حاضر ۴۶۳ […]

به گزارش حضور آنلاین؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ابتلا ۵۰۹ نفر به بیماری کرونا در کاشان خبر داد.

سید علیرضا مروجی با اشاره به  ابتلا ۵۰۹ نفر به بیماری کرونا در کاشانگفت: از تعداد کل نمونه‌های ارسالی از شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل جواب ۲۳۹ مورد منفی بوده است ولی در زمان حاضر ۴۶۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

وی تعداد مجموع ترخیصی‌ها تا امروز را یک‌هزار و ۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: به محض اعلام جواب آزمایش سایر افراد، آمار به‌روز و رسمی اعلام می‌شود.

مروجی تصریح کرد: برای تمام بیماران بستری مشکوک به کرونا، فرآیند کامل درمان در بیمارستان‌ها از سوی کادر درمانی انجام می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه از شهروندان تقاضا کرد: با توجه به شرایط بحرانی جامعه در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به ۱۵۷ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

گفتنی است؛ بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجموع تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر مبتلای قطعی در کشور شناسایی شده است که پنج هزار و ۷۱۰ نفر بهبود یافتند و یک‌هزار و ۱۳۵ نفر فوت کردند.