به گزارش حضور آنلاین؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: تا کنون تست ۴۶۹ نفر در کاشان بیماری کرونا مثبت اعلام شده است. سید علیرضا مروجی بیان کرد:تاکنون ۶۸۱ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند که پس از انجام تست کرونا ۴۶۹ مورد مثبت و ۲۱۲ […]

به گزارش حضور آنلاین؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: تا کنون تست ۴۶۹ نفر در کاشان بیماری کرونا مثبت اعلام شده است.

سید علیرضا مروجی بیان کرد:تاکنون ۶۸۱ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند که پس از انجام تست کرونا ۴۶۹ مورد مثبت و ۲۱۲ مورد منفی بوده و ۴۶ نفر نیز بر اثر ابتلای این بیماری جان باخته اند.

وی اضافه کرد: تعداد مجموع ترخیص‌ها تا امروز ۹۱۹ نفر است و به محض اعلام جواب آزمایش‌ سایر افراد، دوباره آمار به‌روز و رسمی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ بنابر اعلام وزارت بهداشت، در مجموع تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور مثبت بوده است، ۶۱۱ نفر جان‌باختند و چهار هزار و ۳۳۹ نفر از مبتلایان بهبود یافتند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به ۱۵۲ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.