به گزارش حضور آنلاین؛سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: غیر از کاشان و آران و بیدگل تا تاریخ ۱۶ اسفندماه، ۷۳۲ مورد مشکوک در آزمایشگاه‌های مخصوص این بیماری مورد بررسی قرار گرفته که ۵۴۹ مورد منفی و موارد ابتلای ما ۱۸۳ مورد بوده است. آرش نجیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان […]

به گزارش حضور آنلاین؛سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: غیر از کاشان و آران و بیدگل تا تاریخ ۱۶ اسفندماه، ۷۳۲ مورد مشکوک در آزمایشگاه‌های مخصوص این بیماری مورد بررسی قرار گرفته که ۵۴۹ مورد منفی و موارد ابتلای ما ۱۸۳ مورد بوده است.

آرش نجیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: به غیر از کاشان و آران و بیدگل تا تاریخ ۱۶ اسفندماه، ۷۳۲ مورد مشکوک در آزمایشگاه‌های مخصوص این بیماری مورد بررسی قرار گرفته که ۵۴۹ مورد منفی و موارد ابتلای ما ۱۸۳ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: از این تعداد ۱۱۵ نفر مرد و ۶۸ نفر زن بوده‌اند که از این آمار مبتلایان یک نفر زن باردار نیز وجود دارد؛ از تعداد کل موارد مثبت ۱۵۷ نفر آزمایش آن‌ها مثبت بوده و ۱۵ مورد ترخیص شدند و ۱۱ مورد نیز فوت کردند.

وی درباره شهرستان‌های درگیر کرونا در استان اظهار داشت: در اصفهان ۱۰۴ مورد، اردستان هشت مورد، چادگان یک مورد، خمینی‌شهر ۴ مورد، خوانسار ۳ مورد، سمیرم یک مورد، شاهین‌شهر ۵ مورد، شهرضا ۶ مورد، فریدن یک مورد، فلاورجان ۴ مورد، گلپایگان یک مورد، لنجان ۸ مورد، مبارکه ۶ مورد، نائین ۶، نجف‌آباد ۱۵ مورد و نطنز ۱۰ مورد ابتلای قطعی به این بیماری را داشته‌اند.