به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد. در هفته اول برگزاری کلاس های ورودی های مقطع کارشناسی آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود با حضور ریاست محترم هیئت امنا در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار گردید. دکتر علی عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد.

در هفته اول برگزاری کلاس های ورودی های مقطع کارشناسی آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود با حضور ریاست محترم هیئت امنا در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار گردید.

دکتر علی عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: این دانشگاه جزو دانشگاه های غیر دولتی است که دانشکده نیست و دانشگاه می باشد و همچنین دانشجویان مدرک رسمی از وزارت علوم دریافت می کنند.
وی ادامه داد: رشته های مختلفی اعم از علوم قرآن و حدیث، روانشناسی٫ مشاوره٫ حقوق٫ علوم تربیتی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می گردد.
وی هدف از تأسیس این دانشگاه را تربیت مبلغ معارف قرآن و عترت(ع) بیان کرد و گفت: همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا نیرو های مبلغ را در همه حوزه‌ ها تربیت کنیم و این نیروها بتوانند به جامعه خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی رئیس هیات امنا دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن تبریک دوره جدید تحصیلی به دانشجویان اظهار داشت: این دانشگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری تاسیس شده است و در ابتدا دارالقرآن بوده و سپس به دانشگاه تبدیل شده است و جزو دانشگاه های برتر می باشد.
وی ادامه داد: دانشجویان باید از جهت علمی و معنوی پر تلاش باشند و از این فرصت بهره مند شوند و دانشگاه را محور اخلاق بدانند.