به گزارش حضور آنلاین؛ سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام کرد. کیانوش جهانپور بیان کرد: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور _هزار و ۹۹۷ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع […]

به گزارش حضور آنلاین؛ سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

کیانوش جهانپور بیان کرد: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور _هزار و ۹۹۷ نفر مبتلای جدید در کشور شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۷ هزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ دچار نوع شدید و بحرانی بیماری هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۳ نفر جان باخته‌اند.