به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آمادگی کامل دستگاه قضایی استان برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات خبرداد. در جلسه شورای قضایی استان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان بیان داشت: با همکاری بسیار خوب […]

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان از آمادگی کامل دستگاه قضایی استان برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات خبرداد.

در جلسه شورای قضایی استان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان بیان داشت: با همکاری بسیار خوب نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، مردم شریف استان اصفهان، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مدنی ، سفر رییس محترم قوه قضاییه و هیأت عالی قضایی به استان اصفهان به انجام رسید.

وی افزود: مصوبات ارزشمندی که در پایان این سفر توسط رییس محترم قوه قضاییه اعلام گردید بسیار حائز اهمیت بوده و اجرایی شدن این مصوبات نیازمند پیگیری‌های مسئولان ذیربط در دادگستری استان و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان اصفهان است.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان در ادامه از اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور نام برد و یاد‌آور شد: همه ساله در تعطیلات نوروز حجم بسیار زیادی از گردشگران و توریست‌ اصفهان را به‌عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می نمایند و حضور این حجم از مسافر نیازمند ارائه خدمات و انجام برنامه ریزی و اعمال مدیریت ویژه ای است.

جعفری افزود: ستاد تسهیل سفر در استانداری تشکیل شده است و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معاون حقوق عامه خود را مامور نظارت بر اجرایی شدن مصوبات این ستاد می نماید و خود نیز بر حسن انجام برنامه‌ها توسط مدیران ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در جهت رعایت حقوق شهروندی نظارت خواهد داشت.

رییس دستگاه قضایی استان همچنین بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه حجاب در ایام نوروز تاکید کرد و از نظارت دادستان‌های شهرستان‌های استان بر مراکزی که پذیرای میهمان‌های نوروزی هستند خبر داد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان بر آماده به خدمت بودن دستگاه قضایی، سازمان‌های تابعه و دیگر نهادهایی که ممکن است مسافران نوروزی به خدمت‌رسانی آنها نیاز پیدا کنند تاکید و تصریح کرد: تمام نهادهایی که لازم است در تعطیلات نوروز در صورت نیاز، به مسافران خدمت رسانی داشته باشند باید در کوتاه‌ترین زمان نیروهای کشیک خود را معرفی نمایند تا مسافران در صورت نیاز به این ارگان‌ها و نهادها در کمترین زمان ممکن خدمت‌رسانی انجام شود.