به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: نیروی دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی آماده اند.   سردار تنگسیری امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: نیروی دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی آماده اند.

 

سردار تنگسیری امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه سراسر کشور در شیراز گفت: نیروی دریای سپاه از  آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور  برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی  آماده اند.

 

وی، ورزش و آمادگی جسمانی را لازمه نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران دانست و افزود: ورزش را نباید فراموش کرد چراکه سربازان جوان، سرمایه های کشورمان هستند و باید در آمادگی کامل جسمانی باشند.

 

سردار تنگ سیری گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان، مستحکم و سرزنده بایستیم باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم.

 

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام، هم بر معنویت و هم بر سلامت جسم  تاکید دارد، لذا باید هم روحیه معنوی و هم سلامتی و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم تا بتوانیم با انگیزه‌، برای مقابله با سختی‌ها آماده شویم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونسیتی و همدستانش در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است.