به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در دیدار با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر پادشاهی عربستان سعودی در ایران گفت:شهرداری اصفهان در کنار دیپلماسی رسمی، دیپلماسی شهری را نیز پیگیری می‌کند، خوشحال خواهیم شد که با شهر مدینه در عربستان برای خواهرخواندگی وارد مذاکره شویم. وی افزود:دیپلماسی شهری امکان مراوده بهتر و بیشتر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در دیدار با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر پادشاهی عربستان سعودی در ایران گفت:شهرداری اصفهان در کنار دیپلماسی رسمی، دیپلماسی شهری را نیز پیگیری می‌کند، خوشحال خواهیم شد که با شهر مدینه در عربستان برای خواهرخواندگی وارد مذاکره شویم.

وی افزود:دیپلماسی شهری امکان مراوده بهتر و بیشتر میان مردم و تشکل‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و اجتماعی را فراهم می‌کند. به‌طور قطع علاوه بر علایق مشترک سیاسی، به‌واسطه مسلمان بودنمان موضوعات مشترک انسانی و دینی داریم.

شهردار اصفهان گفت:خبرهای خوبی از عربستان در حوزه توسعه شهری و حرکت به سوی شهرهای هوشمند می‌شنویم و از این بابت خوشحال هستیم، در ایران نیز به‌شدت به سمت توسعه شهری و تحقق شهرهای هوشمند در حال حرکت هستیم.

امیدوارم روابطی بیش ازخواهرخواندگی با اصفهان داشته باشیم

عبدالله بن مسعود العنزی، سفیر پادشاهی عربستان سعودی در دیدار با علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان:
در مورد شهر اصفهان بسیار خوانده‌ام و امتیاز آن، داشتن مردمان بسیار خوب است. امیدوارم روابطی بیشتر از خواهرخواندگی با اصفهان داشته باشیم و در این راستا روابط را قوی‌تر کنیم.