به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از آمادگی اصفهان برای پذیرایی از ۲میلیون نفر گردشگر نوروزی خبرداد. علی قاسم‌زاده در آیین آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:امسال ستاد خدمات سفر از ماه‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرد تا بتوانیم در ایام‌نوروز میزبان خوب و شایسته‌ای برای گردشگران باشیم. وی افزود:امیدواریم مسافران عزیز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،شهردار اصفهان از آمادگی اصفهان برای پذیرایی از ۲میلیون نفر گردشگر نوروزی خبرداد.

علی قاسم‌زاده در آیین آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:امسال ستاد خدمات سفر از ماه‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرد تا بتوانیم در ایام‌نوروز میزبان خوب و شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

وی افزود:امیدواریم مسافران عزیز با خاطراتی خوب و شیرین اصفهان را ترک کنند و البته آداب میهمانی را به‌جا آورده و حرمت‌ها و هنجارهای شهر ما را رعایت کنند.

رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بیان کرد:سال گذشته در اصفهان پذیرای حدود یک میلیون و نیم نفر مسافر بودیم و امسال برای پذیرایی از ۲ میلیون نفر آماده هستیم.

برنامه‌ریزی ویژه برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در تمام شهرستان‌های استان

جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان نیز در جمع خبرنگاران گفت: شعار امسال در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان باتوجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، «بهار بهار» انتخاب شده است.

مهدی بقایی اظهار داشت:به همه همکارانم در ارگان‌های مختلف که طی ۶ ماه گذشته در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز فعالیت کردند، خداقوت می‌گویم.

وی افزود:حدود ۳هزار نفر در این مدت مشغول آماده‌‌سازی شهر بوده‌اند و امیدوارم ثمره این تلاش‌ها یک میزبانی خوب و شایسته از مسافران نوروزی باشد.