به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آماده سازی بیش از ۷ هزار فضا برای میزبانی مسافران نوروزی در استان اصفهان خبرداد. سید علی مدی در آیین افتتاحیه ستادهای اسکان استان اصفهان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار نفر میهمان ستاد اسکان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آماده سازی بیش از ۷ هزار فضا برای میزبانی مسافران نوروزی در استان اصفهان خبرداد.

سید علی مدی در آیین افتتاحیه ستادهای اسکان استان اصفهان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار نفر میهمان ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان بودند و در سال جاری در بیش از ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضا میزبان میهمانان نوروزی هستیم.

وی ادامه داد: هرچند اسکان نوروزی وظیفه ذاتی آموزش و پرورش نیست اما افتخار بزرگی است که از هم‌وطنانمان در استان اصفهان میهمان‌نوازی کنیم و پذیرش کننده فرهنگیان ارجمند باشیم.

مدینه تصریح کرد: حضور فرهنگیان در استان اصفهان با این نیت است که از روز ۱۴ نشاط و انرژی در سراسر کشور بیش از گذشته مشاهده شود چراکه امروزه بیش از هر زمانی نیاز به شادابی و نشاط داریم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: آموزش و پرورش به‌اندازه توان و ظرفیت خود نشاط و شادابی را در ایام عید به فرهنگیان و از این طریق به کلاس‌های درس تزریق می‌کند.

وی اذعان داشت: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار نفر میهمان ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان بودند و در سال جاری در بیش از ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضا میزبان میهمانان نوروزی خواهیم بود.