به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز دوازدهم تیرماه با میانگین ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم مردم  ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان و زینبیه با عدد ۱۵۳، خیابان احمدآباد با عدد ۱۷۸، میدان انقلاب ۱۵۸، خیابان پروین اعتصامی ۱۶۰، بزرگراه خرازی ۱۷۱، دانشگاه صنعتی ۱۵۶، رهنان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز دوازدهم تیرماه با میانگین ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم مردم  ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان و زینبیه با عدد ۱۵۳، خیابان احمدآباد با عدد ۱۷۸، میدان انقلاب ۱۵۸، خیابان پروین اعتصامی ۱۶۰، بزرگراه خرازی ۱۷۱، دانشگاه صنعتی ۱۵۶، رهنان ۱۵۲، سپاهان‌شهر و بولوار کاوه ۱۵۴، خیابان فرشادی ۱۵۱ و کردآباد ۱۵۷، ولدان ۱۵۵ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه پارک زمزم ۱۳۱، خیابان فیض ۱۴۳ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان طی یک هفته اخیر نسبت به تشدید باد و شکل‌گیری توفان لحظه‌ای و گردوخاک ۳ هشدار سطح زرد و یک هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.